miercuri, 23 mai 2012

Mass Effect Infiltrator - Download Free

Surpins am fost sa vad cum Electronic Arts a pus un asemenea joc pe telefoanele android. Serios.
Trebuie sa recunosc ca jocul are o grafica superba :





Totusi pentru o asa grafica va fi necesar un downlaod de fisiere in jur de 450 mb (putin totusi daca il comparam cu Modern Combat 3 :) ). Totusi, fiind un asa joc nu poate fi rulat de orice device, probabil doar cele cu o rezolutie HD 480x800 si cu un procesor de peste 1 ghz (daca e dual-core e nemaipomenit).
Va invit sa vedeti si trailerul :




Si uite ca am ajuns la partea unde va spun de gameplay : nota 9 !
Cum sunt un fan al shooter-elor nu pot spune ca acest joc merita nota 10. Actiunea este chiar foarte buna, efectele, controalele, doar ca mi se pare nitel copiat dupa ShadowGun. Parerea mea. Aici voi veniti cu comentarii :)

In rest cam plictisitoare aceasta actiune, primele misiuni/capitole (cum vreti voi sa le spuneti) te tin in ''vrie'', dar dupa parca nu-ti mai vine sa-l joci pana la capat.



Acum, dupa cum probabil stiti, eu pun  aici  jocul disponibil la download free. Si deobicei chiar va rog sa-l cumparati daca va place. De data asta totusi, pentru un pret de 24 de lei.... Download Placut !

                                                       
                                                           Download 
  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

1 comentarii:

Unknown spunea...

nu merge linkul

Trimiteți un comentariu

Lasa un comentariu