duminică, 19 februarie 2012

Update Sony Ericsson Xperia Ray !

De 2 saptamani am primit un nou update, mai exact versiunea 4.0.2.A.0.62 de la versiunea precedenta 4.0.2.A.0.42. Din pacate, update-ul nu schimba versiunea de Android, aceasta ramanand la 2.3.4. Se pare ca, din cate am citit, update-ul nu aduce decat imbunatatiri de viteza, stabilitate, si rezolvarea unor bug-uri.

Ceea ce m-a frustrat e ca pana astazi, n-am putut face update-ul, deoarece la pasul al 2-lea (download-area software-ului pentru telefon) imi tot dadea eroare. Bunul Dumnezeu a fost bun cu mine :)). Azi dimineata am revenit de la CyanogenMod 9 in stadiul alpha 3 la stock 2.3.4 deoarece avea prea multe bug-uri.

Cu suportul software Sony sta foarte bine, oferindu-mi 2 update-uri in 3 luni. La sfarsitul lui martie voi gusta Ice Cream Sandwich oficial :) ! Pana atunci, ia spuneti, voi ce update-uri ati mai primit ?


  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

2 comentarii:

Ioan spunea...

Sony Ericsson mai scoate update-uri... galaxy ace-ul meu nu a mai vazut un update prin kies de 3 luni :(

Robert Stancu spunea...

Sammy sta foarte prost la suportul software...daca n-a dat nici lui Galaxy S....

Trimiteți un comentariu

Lasa un comentariu