miercuri, 8 februarie 2012

Android VS Apple....Who will win the battle?




Deci dupa cum stim toti…”batalia” dintre sistemul de operare Android si sistemul de operare al celor de la Apple, IOS, este tot mai intensa pe zi ce trece...numai ca android are un avantaj...iar acel avantaj este ca se dezovolta mult mai repede.Asta pentru ca multe firme mari ca LG, SONY, HTC, MOTOROLA, HUAWEI, ACER, si alte zeci de firme telefoane folosesc acelasi sistem de operare si anume Android.
Dupa cum stim majoritatea, batalia in anul 2011 a fost intre Samsung Galaxy S GT-i9100 (sau SGS 2) si Iphone 4S.Inainte sa va spun cine a castigat doresc sa va dau niste specifitcatii tehnice pentru amandoua telefoanele ca sa vedem minusuri si plusuri, avantaje si dezavantaje.Prima oara va voi da un link unde gasiti o comparatie concreta despre aceste 2 telefoane AICI. Aici veti gasi cam tot ce va intereseaza.Dupa cum vedeti...SGS 2 are procesor mai mare decat Iphone 4s si 1GB de ram...dublu decat Iphone 4S (care la randul lui nu are nici Java si nici Radio).
Am intalnit multe persoane care erau infocate dupa Iphone si ziceau, din auzite, nu din cunostinte sau macar sa se intereseze putin pe internet, ca Iphone e cel mai bun desi nu e din nici un punct de vedere, aproape.Nu am nimic cu cei de la Apple, doamne fereste, dar, nici la viteza navigarii pe net, nici la rezistenta telefonului de care se lauda ei nu sunt mai buni ca cei de la Samsung(nu vreau sa credeti ca fac reclama la Samsung, e doar o comparatie pe care multi o fac si poate nu o fac bine.Eu va zic din surse, de pe internet, din experienta si altele).uitati-va la acest video si veti vedea un drop test.Ve-ti ramane uimiti: accesati link-ul AICI 

 Si acum niste dezavantaje din partea celor 2 telefoane



Dezavantaje SGS 2
 
Un dezavantaj, eu il cred minuscul, fata de SGS 2 si Iphone 4s este ca atunci cand iei SGS 2 in mana ti se pare foarte fragil, ti se pare ca il scapi, e foarte usor;dar cu o husa rezolvi totul...Iphone cand il iei in mana pare mai solid, pari mai sigur pe tine cand tii telefonul in mana.
Un alt dezavantaj,un pic mai mare (acum depinde de mana fiecaruia si de preferintele fiecaruia) pe care SGS 2 il are fata de Iphone este acela ca ecranul este cam maricel.V-am spus...si va spun din propria experienta...am luat in mana cele 2 telefoane, iar pe Iphone umblu mai usor si mai repede dintr-un colt in altul al telefonului, asta daca foloseam o singura mana.
Este din plastic mai tot telefonul si nu are un buton dedicat camerei.
Iar acest dezavantaj si ultimul pe care eu il vad la acest telefon este rezolutia, pixelii ecranului;la un ecran de 4.3 inch are aceeasi rezolutie de 480x800 ca si precedesorul lui, SGS 1, in comparativ cu alte telefoane de aceeasi marime care au rezolutia mai mare.Iphone are la 3.5 inch rezolutie de 640x960.Dar eu cred ca Samsung au compensat aceasta “greseala” sau “pierdere” sau cum vreti voi sa-i ziceti cu ecranul Super Amoled Plus.




Dezavantaje Iphone 4S

IOS nu este asa de customizabil ca Androidul.Cum il cumperi (Iphone-ul) asa va “muri”.Nu-i poti adauga widgeturi sau sa bagi tot felul de Launchere pe el cu care te poti distra sau sa poti pierde timpul si sa simti cu adevarat ca ai un smartphone in mana(dupa cum va zic mereu si va repet..... aceasta este parerea mea)
            Alte dezavantaje este ca accepta doar MicroSIM, nu are radio nu are flash suport in web browser, fara support de micro SD card, nu poti daca capacul de la spate jos sa inlocuiesti bateria.
            Un dezavantaj cu care chiar au dat-o in bara cei de la Apple cu Iphone-ul lor este ca nu se poate transfera nici un fel de fisier prin bluetooth;este independent de iTunes si apple store...nu are nici USB mass storage
            Video call se poate face doar prin intermediul WI-FI


Cam atat cu aceasta comparatie intre cele 2 telefoane.Tot ce am scris este din proprie experienta.Am “butonat” amandoua telefoanele si concluzia mea este....Android... fara nici o indoiala.Va zic pentru ultima oara in acest post...si anume, aceasta este parerea mea, nu merita sa iti iei un Iphone cand costa atat de mult si “nu-ti ofera” mai nimic pentru ca sunt sigur ca 90% dintre voi folositi Bluetooth sau USB mass storage pentru a scoate fotografiile sau pentru a baga noi aplicatii, video, jocuri, muzica asa este?


 Android wins the battle
 
M-am axat mult pe aceasta comparatie dintre aceste 2 mari companii si sisteme de operare si pe aceste 2 telefoane...pentru ca peste tot se vorbeste ...care este mai performant, la care duce mai mult bateria, si multe alte discutii peste tot.Fiecare e cu parerea lui dar inainte de a face o alegere intre teleofane, ma refer atunci cand vrei sa cumperi, intereseaza-te cu adevarat si vezi care e pe placul tau.

 
Ma abat putin de la subiect la ce am citit mai demult acum vreun an de zile...si vreau sa va zic ca am vazut odata un test intre Iphone 3gs si Iphone4....iar la navigarea pe net sau sau la google maps, numai stiu sigur, am fost uimit sa vad ca Iphone 3gs mergea mult mai bine ca Iphone 4 (se intampla asa ceva la trecerea de la SGS 1 la SGS 2   ?????? )
            Multi cred ca Iphone este original, ca totul e original la ei facut de mana lor....dar va inselati; IPS TFT display de care se lauda ei este facuta de LG, carcasa lor patratoasa se zice ca este luata dupa modelul de LG prada din 2006 fabricat, procesorul A4 si A5 sunt cumparate de la Samsung, singurul lucru care este original este softul.
            Inca ceva, multi zic ca nu conteaza cum arata un lucru, conteaza ce stie sa faca asa este?Si eu cred acelasi lucru si zic la fel...dar in ultimul timp, ultimul timp inseamna ultimul an de cand am SGS 1 si de cand am vazut cum evolueaza tehnologia, eu personal aceasta procedura nu o mai aplic.Adica...sa va explic la ce ma refer...cand iei un lucru in mana si nu-ti place cum il simti in mana sau cum il manevrezi..nu-l cumperi asa-i?ex: degeaba un laptop Toshiba este de 2 ori mai performant ca unul Sony Vaio...cand un Sony Vaio cum il atingi te indragostesti de el..si-l cumperi pentru ca poate te reprezinta.Asa se intampla si cu telefoanele:e mult mai finut un SGS 2 sau HTC Sensation si mai placut la atingere decat Iphone.


In concluzie:

            Parerea mea ... Apple a facut un "IPhail"



           Nu sunt mare expert in telefoane, am fost ajutat de multi pentru ca acum un an de zile nu stiam nimic 
despre Android...acum stiu sa fac un flash cu Odin (mi se pare o joaca acum) la un telefon cu android sau tableta, sa rootez un telefon iar root-ul ofera facilitati in plus dupa cum stim.Sunt pe zi ce trece tot mai incantat de acest sistem de operare si caut mereu noutati si incerc sa ajut tot felul de baieti, oameni care au fost ca mine, fara sa stie nimic.Si am reusit nu ma plang...n-am cerut si nu voi cere nimic in schimb niciodata.
            Acest blog a fost creat pentru a  ajuta pe cei care au nevoie de ajutor si care au intrebari.Este la inceput...iar orice intrebare este binevenita sau orice alta nelamurire nu ezitati sa ne scrieti...

 Tie ce sistem de operare iti place?ce telefon preferi?cu ce te avantajeaza alegerea pe care ai facut-o?

  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

6 comentarii:

Robert Stancu spunea...

Si totusi...desi Iphone are asa multe dezavantaje are un soft extrem de bine optimizat...fara bug-uri, force close-uri s.a.

Sandu Florin spunea...

degeaba...odata ce il securizeaza atat...mai asteptam 1 an 2 sa vezi cum va ajunge si androidul

unsufletcald spunea...

Fratilor eu iphone 4s nu am "butonat",insa stiu k samsung s2 asta chiar dak imi da force close-uri la unele aplicatii kre de multe ori sunt versiuni beta sau mai stiu eu ce chinezarii...este frumos,usor,elegant chiar dak e din plastic,display kre da are o rezolutie km mica pt diagonala lui dar culorile mie mi se par un vis...ce sa mai,asa cum zise sandu faptul k il poti customiza tu cum vrei este un mare plus in fata orikrui iphone fie el 4 sau 4s k altele nu ridica makr fruntea in sus ktre el :p ...anyway,merita banii si dak maine as avea ocazia si banii sa imi iau iphone 4s as prefera mai degraba acel telefon-tableta de la samsung adik note ;)

Robert Stancu spunea...

100% De acord cu tine Emilusi, dar totusi, trebuie sa recunosti ca optimizarea software-hardware la iphone e uimitoare in ciuda specificatiilor scazute. Ce vreau sa zic eu e ca SGS 2 niciodata nu va avea potentialul hardware la maxim cu versiuni de Android, i-ar trebui niste Custom Rom-uri pline de bug-uri s.a. pe cand la Iphone nu trebuie. De exemplu, Iphone 3gs, 600 mhz si 256 mb RAM. Pai IOS 3 si IOS 4 se misca exemplar pe el, chiar IOS 5 (se misca mai incet cu IOS 5 ), dar la un Galaxy Mini nu cred ca merge exemplar ICS. Eu iubesc Android-ul, pentru tot ce ofera, dar respect foarte mult si apreciez ceea ce fac cei de la Apple.

Anonim spunea...

am fost uimit sa vad ca Iphone 3gs mergea mult mai bine ca Iphone 4 (se intampla asa ceva la trecerea de la SGS 1 la SGS 2 ?????? )

4 se misca mult mai bine ca 3gs iar dupa ce te joci cu un sgs2 diferenta e de la pamant la cer fata de un sgs1

Sandu Florin spunea...

Anonim...in caz ca nu ai vazut bine sau nu ai citit...am spus 2 exemple unde am vazut eu ca nu se incarca mai repede....normal ca este mai bun Iphone 4...of ca nu mai gasesc acel articol l-am cautat mult sa-l public...si logic ca sgs 2 merge mai bine ca sgs 1...sigur nu ai inteles ce am vrut sa zic

Trimiteți un comentariu

Lasa un comentariu