sâmbătă, 18 februarie 2012

Glu Mobile : Blood and Glory & Gun Bros

Zilele astea iar am fost in cautare de jocuri noi, dar de data asta ceva mai ''violente'' si cu grafica mai buna. Asa ca am optat pentru 2 jocuri Glu Mobile, Blood and Glory si Gun Bros. Sa incepem cu Blood and Glory.

Blood And Glory - cine n-a auzit de celebrul joc pentru IOS, Infinity Blade. Blood and Glory e ''un fel de'' Infinity Blade pentru Android. Avem grafica exceptionala, gameplay fantastic, arme si scuturi si mai fantastice. Pe masura ce castigi lupte in turneele din Colosseum, castigi credite cu care poti cumpara arme, armuri, sabii, scuturi si casti de protectie.

 Castigi si xp, iar pe masura ce avansezi in level iti poti mari hp-ul, forta de atac sau forta de blocare cu scutul. Ceea ce imi place la nebunie e felul in care ataci, doar glisand pe ecran in directia in care vrei sa ataci. De mentionat este ca jocul download-eaza 252 mb pentru fisierele necesare.



Gun Brothers, sau prescurtarea ''Gun Bros''. Acest joc l-am luat chiar azi si am jucat lejer 2 ore. Are 2 moduri de a juca, single-player (defapt nu esti single-player dar esti offline) si multiplayer live. In modul single-player esti alaturi de fratele tau si va luptati ori impotriva a zombie, ori a creaturi sau roboti. Castigi xp, credite si multe altele. In modul multiplayer live, trebuie sa ai o conexiune la internet.

Te poti conecta la facebook pentru a adauga alti prieteni care joaca, iar daca ii stii deja cum ii cheama ii poti cauta direct din joc. Odata ajuns online, poti juca pe o anumita harta cu un alt jucator ales la intamplare sau iti poti invita prietenii sa joace. Ai multe planete cu multe harti, multe arme si controale simple.

Grafica se mentine la un nivel bun, iar gameplay-ul este first personal. Jocul download-eaza fisiere aditionale in marime de 175 mb.



Eu va las, continuand sa ma joc aceste 2 jocuri superbe. Ambele se pot download-a gratuit din Android Market. Astept pareri despre jocuri. Spor la download !

  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

1 comentarii:

unsufletcald spunea...

primul imi surade mai mult...ia sa vedem ;)

Trimiteți un comentariu

Lasa un comentariu