marți, 15 noiembrie 2011

Imi iau Samsung Galaxy S Plus !

Sper ca de Craciun sa-mi iau un smartphone Samsung Galaxy S Plus. Sunt aproape sigur ca-l voi avea. Sa reamintesc cateva dintre specificatiile acestui "telefon inteligent" : procesor 1,4 ghz Scorpion, 512 mb RAM, camera de 5 megapixeli fara blitz led, ecran de 4 inch Super Amoled cu o rezolutie de 480x800 si nu in ultimul rand Android OS versiunea 2.3 Gingerbread. Telefonul vine cu 8 GB de memorie interna si cu card inclus in pachet de 2 GB. Am testat telefonul si sunt foarte multumit de el la toate capitolele. Mentionez ca am avut un alt smartphone samusng, dar de data asta entry-level, si anume Samsung Galaxy Mini. Procesorul, RAM-ul si memoria interna m-au convins ca trebuie sa renunt la el. Samsung Galaxy S2 mi se pare mult prea mare pentru mana mea micuta. In scurt timp voi veni cu review al acestui smartphone minunat.
  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Lasa un comentariu