luni, 23 aprilie 2012

Cum a fost la Giurgiu ?

Weekend-ul trecut am fost plecat la Giurgiu cu un concurs de sah. Da, in caz ca nu stiati se organizeaza astfel de concursuri pentru acest sport al mintii. Trebuie sa spun ca mancarea m-a impresionat, chiar a fost foarte buna spre deosebire de alte cantine pe unde am mai mancat cand am fost plecat.

Cat despre cazare - pfff....au ales si organizatorii astia un loc...liceul teologic, tocmai intr-un cartier de tigani. Nu ne-au lasat in pace deloc, imediat cum ieseam de la masa se asezau frumos in fata usii prin care se iese si ne cereau cate ceva, nu conta ce, ci doar sa le dai.

Lasand aceste aspecte la o parte, rundele - 7 la numar - s-au tinut la stadionul Olimpia din Giurgiu, un stadion chiar frumusel as putea spune. Ma rog, va puteti da seama si singuri ca rundele nu s-au tinut pe stadion :), s-au tinut in sala de sport de langa.

Frumusel, nu ? :)


Nu pot spune ca este cine stie ce orasul, chiar nu m-a impresionat mult. Intr-o seara, vrand sa merg la o pizza am cautat de mi-a venit rau si am ajuns la pizzeria AllPizzeto unde mi s-a spus ca trebuia sa astept 50 de minute pentru o pizza. DA !, 50 de minute pentru o pizza....asa ca mi-am reluat cautarea si am gasit o alta pizzerie, Pizza Domino care m-a satisfacut enorm :)

Trecand la subiectul principal pentru care am plecat la Giurgiu, si anume Olimpiada Scoala de Sah pe gimnaziu, faza pe tara pot spune ce rezultate am avut :

Primele 4 runde s-au tinut in prima zi - am acumulat 3,5 puncte (3 victorii si o remiza)
urmatoarele 3 runde s-au tinut in a 2-a zi - prima am castigat-o, a 2 am pierdut-o din pacate, iar in ultima runda daca castigam ieseam pe podium pe locul 3 sau 2, dar am pierdut din pacate si ultima runda :(

Aceasta infrangere m-a aruncat pe locul 7 (din 40 - nu chiar asa rau), dar cea mai mare oftica a fost ca primii 6 au fost premiati !!




                                Va doresc succes in toate comptetiile pe care le veti avea !!
  • Stumble This
  • Fav This With Technorati
  • Add To Del.icio.us
  • Digg This
  • Add To Facebook
  • Add To Yahoo

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Lasa un comentariu